خوابیدن روی زمین برای کمردرد خوب است یا بد؟ ترفند‌های مفید و کاربردی برای تمیزکردن و مراقبت از وسایل چوبی هشدار فرماندار طرقبه-شاندیز به گردشگران برای احتمال وقوع سیلاب (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارتباط جالب ایجاد نفخ با کمبود یک ویتامین خواص ویژه موز سیاه شده که نمی‌دانستید اعزام بیش از ۸۷ هزار زائر سرزمین وحی از ۲۱ فرودگاه کشور توضیحات جدید وزیر کار درباره حقوق بازنشستگان و اصلاح حقوق کارگران (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۲۰ درصد زوج‌های ایرانی نابارورند | حرارت موبایل یکی از عوامل ناباروری در مردان اهدای عضو بیمار مرگ مغزی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ارس، پلنگ باغ وحش مشهد به دلیل شکستگی دست چپ همچنان تحت درمان است زیاد عرق می‌کنید؟ شاید یکی از این بیماری‌ها را دارید از کنار این علائم ساده نگذرید | ۳ نشانه هشداردهنده که ممکن است خطرآفرین باشند صدور مجوز واردات تجهیزات و داروهای ایثارگران با ارز ترجیحی ۸۷ هزار زائر خانه خدا از ۲۱ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام خواهند شد
سرخط خبرها

سهل‌انگاری حین کار، منجربه قطع دست یک مرد در مشهد شد+تصاویر

  • کد خبر: ۲۲۵۷۰
  • ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
سهل‌انگاری حین کار، منجربه قطع دست یک مرد در مشهد شد+تصاویر
افسر نگهبان آتش‌نشانی مشهد از بروز حادثه در یکی از زمین‌های کشاورزی در حومه مشهد و قطع دست یک مرد، به وسیله گاردان تراکتور سمپاس به دلیل سهل انگاری حین کار خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد سوم احمد حصاریان با بیان این مطلب گفت: با اعلام یک مورد حادثه گیر کردن اعضای بدن فرد در گاردان تراکتور سمپاش به سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات ایستگاه شماره ۹ را به محل حادثه در منطقه تپه سلام در جاده مشهد به فریمان اعزام کرد.


افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود، با حضور نیرو‌های امدادی در محل مشخص شد مردی حدودا ۶۰ ساله حین ریختن سم به داخل مخزن تراکتور سم پاش به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی، قسمتی از لباس اش به میل گاردان تراکتور گیر کرده و شدت حادثه منجر به قطع دست این فرد از ناحیه کتف می‌گردد که نجاتگران آتش نشانی ضمن ایمن‌سازی محل حادثه نسبت به رهاسازی این فرد تحت نظارت تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل از لابه لای گاردان تراکتور اقدام کردند.


این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد خاطر نشان کرد: مصدوم حادثه به سرعت توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافت، ولی متاسفانه به دلیل شدت حادثه دست راست این فرد قطع شده بود.

دست دست دست دست
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->